2020. január 24. Címlapra!
[Regisztráció]  [Profil szerkesztése]  [Beállítások szerkesztése]  [Keresés]
[Magánüzenetek]  [Felhasználók listája [Bejelentkezés]
MagyarOnline.net Fórumok >> A Magyar Világkapcsolat >> Bobo talponállója
Új topik indítása   Üzenet küldése
Ugrás a ( előző lap 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 következő lap )
 Tihi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 22:29   
A sors iróniája, hogy egy pufajkás Horn Gyula külügyminiszter döntése, az osztrák-magyar határ kinyitása hogyan járult hozzá ez a kelet-európai kommunista országok összeomlásához, mintha egy kártyavár dölt volna össze.
 
 Csillag  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 22:23   
2007-06-09 21:48, Valeria
meg szappantartónak....

 
 Tihi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 22:15   
2007-06-09 21:48, Valeria:
-
Ezt így még nem hallottam, de emlékszem az 1989-1990 évekre, amikor Horn Gyula külügyminiszter kinyitotta az osztrák-magyar határt és a kelet-németek nagy számban Ausztriába menekültek és Trabantjaikat Magyarország határ közelében hagyták. Az ottani parasztok Trabantokat gyüjtöttek össze, egyes udvarokon több Trabant volt tárolva egymás felett az udvaron.

 
 Valeria  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 21:48   
2007-06-09 21:08, Tihi:
-
Nem emlekszel Tihi, a Trabantokat Papir Jaguarnak hivtak

 
 bobo.2006  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 21:32   
Azt hiszem Lepunak es Fredinek surgosen meg kellene nezni a "das Leben der Anderen" cimu nemet filmet! Utana beszelgethetunk az NDK-rol. Elozetesen csak annyit, hogy egyetemi eveimet toltottem ott 1976 es 1981 kozott. Tovabba 30 ev gyakorlat a szocialismus epiteseben Magyarorszagon. Szoval ne kabitsatok !
 
 Tihi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 21:08   
Valahogy DDR-nosztalgiát érzek itt, most ahogy olvasom a beírásokat ebbe a topikba. Saját DDR élményem annyi, hogy csodálom a Trabantok létét és azt a hatalmas szocialista fejlödést.

Annak idején munkahelyemen kaptam egy gyári balesetröl jelentést. A gyári postát vivö fiatal alkalmazott, aki biciklivel vitte a belsö postat a gyár területén összeütközött egy Trabanttal. Á sérülés rovatban az volt: beszakadt egy nagy lyuk a Trabant bal ajtójában, a biciklis postaszállitó lába átment a Trabant ajtóján.

 
 Tihi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 14:55   
2007-06-07 15:09, bobo.2006:
-
Az en tapasztalatom viszont az, hogy jo dolog volt az euro bevezetese, sot tobbszor hallottam miniszterelnokunktol, hogy ez volt talan az EU eddigi legsikeresebb intezkedese.

Szerintem nagyon is igazad van, az euró bevezetése tényleg jól sikerült. Az én választott új-hazámban ez egy áldás volt, az állandó devalvációk megszüntek, az infláció alacsony, a kamatok csökkentek, az állami háztartás defizit nélküli, az ország külföldi adósságát csökkentik, az évi nemzeti jövedelem évenként növekszik és a munkanélküliek száma évek óta csökkent. Nekem is megmaradt munkahelyem és normális korban, 65 évesen mentem nyuddíjba.

Ami kis pénzem van, ami nincs realisan befektetve, azt használhatom holnap is, mert nem kell attól félni, hogy reggelig értékét devalváció következtében 2/3-ra elveszti.


 
 Fredi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 13:11   
Lepu gratulálok az NDK gazdaságát tönkretevő rabló módszerek tökéletesen reális leírásához. Még csak annyit tennék hozzá, hogy ezek dacára egy Helmut Kohl nevezetű egyén nemzeti hősnek tekinti magát és bizonyára türelmetlenül várja, hogy a pápa őt szentté avassa, pedig egyik legnagyobb gazember volt.
 
 Lepu  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 12:07   
Nem erről van szó. Egy ország, amelyik lemond a saját pénzéről, lemond a saját gazdasági autonomiájáról is. Egy gazdasági krízis esetén teljesen tehetetlen és kiszolgáltatott.
Az állami tulajdont pedig nem KELLETT magántulajdonra változtatni. Senki sem kényszerítette rá őket. Mondjuk indirekt tényleg kellett, mert a Treuhand első 2 elnökét, aki szanálni akarta az NDK-s üzemeket és nem elherdálni egyszerűen megölték, és nem amatör merénylők voltak. A 3. elnök az a tőkések kezére játszott, az NDK-ban a legritkább esetben kapta vissza az eredeti tulajdonos amit elvettek tőle, általában hihetetlen dolgokat művelve a nemzetkőzi nagytőke kapott meg mindent. A világ egyik legerősebb gazdaságát (t.i. a csóri kis NDKa világranglistán a 14. helyen állt, mindösszes csekély 35mrd dollár adóssággal). Ami az egyesítés után történt, az a világ legnagyobb kártyajátékcsalása volt, nagyjából fegyveres erőszakkal raboltak el mindent. Ennek lett az a következménye, hogy bevezettek egy ideiglenes adót, amit soha többé nem fognak eltörölni... Ez volt az egyesítés ára.

 
 bobo.2006  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-09 11:29   
2007-06-08 09:38, Lepu:
>>> Ha egy ország túl erős pénzt kap, belehal. Bár az NDK-t emelett még ki is fosztották, hogy gyorsabban menjen.

Nos a penz altalanos egyenertek funkciojanak nincs semmi koze a tulajdonviszonyok megvaltoztatasahoz. Az NDK-ban az allami tulajdont fel kellett szamolni, ahhoz, hogy piacgazdalkodast, magantulajdont tudjanak bevezetni. Mashol a nemzeti valuta megtartasaval tortent ugyanez. Az euro bevezetese azt jelenti, hogy a penzforgalomban minden forintosszeget elosztanak peldaul 250-el es eurot irnak utanna. Az euro stabilitasanak megorzese erdekeben kell feltetleknek megfelelni, peldaul az allamhaztartast/ koltsegvetest rendben kell tenni. De ehhez komolyabb lepteku politikusok kellenek, mint magyarban vannak. Nekem szemely szerint a penz is tetszik, kulonosen az otszazeuros kotegek
Tegyel 100 dollart/ eurot egymas melle, rogton latod a kulonbseget...

 
 Lepu  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-08 09:38   
A legjobb példa erre a volt NDK. Ha egy ország túl erős pénzt kap, belehal. Bár az NDK-t emelett még ki is fosztották, hogy gyorsabban menjen. Az Euró nagyon nem tesz jót Magyarországnak, ami tradicionálisan azzal szórakozik, hogy leértékeli a pénzét a fenébe. Lehet ez rossz az embereknek, de jobb a rossz pénz, mint a semmi pénz. Az Euró Magyarországon egy katasztrófát fog okozni, főleg ha a nyugat nem pumpálja utána tele pénzzel, amit meg miért tenne meg?
 
 bobo.2006  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-07 15:09   
2007-06-06 10:37, Lepu:

>>Még pozitivabb lenne, ha soha nem csatlakoznának...

Sajnalatos modon ez eleg elterjedt nezet keleten, a kormanyzat/ellenzek gyakran ebben az szellemben ugykodik leginkabb. Az en tapasztalatom viszont az, hogy jo dolog volt az euro bevezetese, sot tobbszor hallottam miniszterelnokunktol, hogy ez volt talan az EU eddigi legsikeresebb intezkedese.

 
 bobo.2006  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-07 14:45   
2007-06-05 17:25, hunor:

>>>Napi bérleti díj: 7900 Ft+áfa, 30 napon túli

Gondolom ezt az ajanlatot mint maganszemely kaptad, de valojaban cegeknek keszult. Maganszemely ugyanis nem kapja vissza az afat. A bontasnak berleti dij-ra +afa-ra csak a cegeknek van jelentosege, mert ok visszakapjak az afat es csak a nettoar jelenik meg koltsegkent a konyvelesukben. Maganszemelynek ugy kellene szolni az ajanlatnak,hogy peldaul napi 10 ezer a berleti dij, ehhez jon 500 ft biztositas. Megjegyzes az ar mar az adot tartalmazza.
Kulonben az ilyen ar a fogyasztot megteveszti. (Kulfoldinek meg fogalma sincs hogy hany % az AFA magyarban!)

Az en tapasztalataim egesz EU-ban fedik tobbe-kevesbe egymast lajoma tapasztalataival. Egesz Europaban nagy deficitek vannak a szolgaltatasok szinvonalaval. Addig minden OK mindenhol,ahol te viszed a penzed es a szolgaltato elfogadja a penzt,de hogy a penzedert milyen szolgaltatast kapsz valojaban az egy sokismeretlenes egyenlet...

 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-06 21:09   
Autóbérlés - ma délig megjöttek az utolsó válaszok is, jelenten, autóbérlés terén nekem minden OKnak tűnik.

Hunor

 
 Lepu  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-06 10:37   
Egyébként ez: Az "eurozónához" várhatóan mi csatlakozunk utoljára

Pozitiv.
Még pozitivabb lenne, ha soha nem csatlakoznának...
Az öngyilkosság meg az önkritika legdurvább formája, minden tiszteletem azoké, akik vannak olyan bátrak, hogy konzekvensen megszabadítják a világot a selejtes génállományuktól. Föleg mielött továbbadták volna...

 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-06 10:08   
Ezt nem tudtam hová tenni, de önálló topiknak csak nem hagytam a Kultúra alatt.


Ferencz Zsuzsanna módosítás | válasz erre | profil | 2007-06-06 04:40

Kedves Sárréti Zoltán,
nem tudom, miért kellett új topikot nyitod, hiszen ez a mondanivalód bőven belefért volna több már, már létező témakörbe.
Azt végképp nem értem, mi a köze a kultúrához. Erről jut eszembe, a tavalyi könyvhét alkalmából hallottam: Magyarországon vásárolják a legtöbb könyvet.
Most pedig lássuk kijelenetéseidet.
Az öngyilkossági ráta valóban aggasztó, viszont már nagyon régi jelenség.
Más népek elsők szívinfarktusban, szkizofréniában, magas vérnyomásban, stb.
Ami a korai halálozásokat illeti, tudtommal Albánia után Románia következik.
Úgy emlékszem, egy nagyon okos ember, W. Churchill mondta:
- Csak abban a statisztikában hiszek, amelyet személyesen hamisítok.



Mary módosítás | válasz erre | profil | 2007-06-05 23:03

2007-06-05 22:20, Sárréti Zoltán:

" Európában, Albánia után, nálunk halnak meg leghamarabb az emberek.
Európában elsők vagyunk májzsugorban, tüdőrákban.
Európában az elsők között vagyunk az öngyilkosságban.
Az európai unióban toronymagasan nálunk legmagasabb az "iker deficit".
Az "eurozónához" várhatóan mi csatlakozunk utoljára."

Valami pozitívat nem találtál, ahol elsök vagyunk? De az állításaid igencsak megkérdöjelezhetöek...

A vészmadarak huhogása nem patriotizmus és nem hazafiasság (magyarul ezt így hívják). Te biztosan nem vagy valami nagy hazafi, ha annak is hiszed magad.





Sárréti Zoltán módosítás | válasz erre | profil | 2007-06-05 22:20

www.patriota.blog.hu

 
 bazsi55  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 20:12   
Autóbérlésről nekem is van élményem, de kicsit nyugatabbra:

Ausztria: Ha az ember lányának/fiának olyan kedve van, repülhet Bécsig és ott is bérelhet autót. A meglepetés akkor jön, ha kiderül, hogy Magyarországra mész. Fizethetsz napi 10 euró felárat. Ha Németországba mész, akkor nem kell... Ha emlékeim nem csalnak, ez EU jogszabályokba ütközik, de kit érdekel?

Németország több autóbérlő cége kiköti, milyen autókkal nem szabad Magyarország területére jönni. A Hertz-nél ilyen pl. a VW is, vagyis egy VW Polo-val esélye se lenne az embernek, de a Smart-ot sem adták oda, mert a Mercedes gyártja. Viszont simán kaptam egy MG Roadster Cabrio-t, mert az nincs a listán --> http://totalcar.hu/tesztek/mgtf/

 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 17:46   
Hm, még egy érdekesség - a VW Bora Prestige kategóriának számít, mint az A6, Passat, Jaguar, stb. Nem semmi.

Prestige kategória:
42.500,- HUF/nap

Audi A6:
Volkswagen Bora:
VW Passat:
Chrysler Sebring:
Jaguár X Type:

 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 17:25   
Update, autóbérlés.
Jött még pár válasz, egy hiján valamennyi címzett pár óra alatt válaszolt - egyikük sem írta, hogy nézzem meg feltételeket a honlapon, hanem rendes tájékoztatót küldtek. Tehát a google segítségével találomra mindössze pár perc ráfordítással beszereztem pár ajánlatot - teljesen másnak tűnik számomra a kép, mint a Lajoma ismertetésében szerepelő két hét alatt napi pár órás ügyintézés. Ugyan az én leveleim csak levelek, nem tesztelem a végrehajtást, de azt nem hiszem, hogy egyik ajánlatot tevő cég sem lenne képes betartani az ígérteket, így a korábbi történet vagy némileg rablómese, vagy pedig, ha igaz, akkor Lajoma rendezte mellé.

A levelek:

1.

"Tisztelt Simon Hunor Úr!



Köszönettel fogadtuk megtisztelő érdeklődését, kérésére autóbérlésre
5-7 nap esetén a nyári-szezonban a következő árat tudjuk adni:


A pontos árajánlathoz kérem töltse ki az alábbi adatokat:


Mikor kellene az autó:
Mekkora autóra gondolt:
Mennyi időre:
Hová utaznának:
(külföld vagy belföld)
Hány személy részére:


Várom visszajelzését e-mailen vagy telefonon."


2.
"Tisztelt Hunor!

Az alábbi típusú autókat tudja nálunk kölcsönözni:
Személyautók: Opel Astra, Opel Astra kombi, Renault Thalia, Ford Transit
6 személyes busz: Ford Transit
9 személyes busz: Ford Transit, Fiat Ducato
Áruszállító kisbusz: Ford Transit

Áraink:
Személyautó esetében:
Napi bérleti díj: 7900 Ft+áfa, 30 napon túli bérlés esetén 4900 Ft+áfa
Napi biztosítási díj: 390 Ft+áfa
A fenti ár napi 200 km-t tartalmaz.
További km-k ára: 19 Ft+áfa

Kisbuszok esetében 2 eset lehetséges (/nap):
1, napi km-es ár:
1-7 nap: 9900 Ft+áfa
8-17 nap: 8600 Ft+áfa
18-30 nap: 7600 Ft+áfa
30 nap felett: 5900 Ft+áfa
km-díj: 30 Ft+áfa
1, korlátlan km-es ár:
4-8 nap: 22500 Ft+áfa
9-15 nap: 19500 Ft+áfa
16-30 nap: 15500 Ft+áfa
30 nap felett: 11500 Ft+áfa
km-díj: -

Napi biztosítási díj mindkét esetben: 590 Ft+áfa/nap

Kaució: 150.000 Ft+áfa

Reptéri transzfer: 5500 Ft+áfa

A fizetés lehetséges készpénzzel (HUF, EUR, USD), bankkártyával, online.

A kaució és a kalkulált bérleti díj előre fizetendő.

Amennyiben további kérdése lenne, kérem, írjon.

Üdvözlettel:"

 
 Tihi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 14:33   
2005-ben lányommal, vejemmel Mo-ra látogattunk. Repülöjegyeket az interneten keresztül vettük, semmi problema azokkal. A bérautó rendelését is interneten rendeltünk innét Finnországból, 10 perc után ez is rendben volt.

Ferihegyre érkeztünk, kijövetel után megkerestük az autóbérelö cég irodáját, 2-3 percben megtaláltuk. Az illetö kijött velünk az épület elöi parkolóba és átadta a papirokat meg a kulcsot. 20 perc alatt minden el volt intézve, semmi probléma semmivel.

Utána csak nekem lett nehézségem, hogy nekem kellett irányt mondani a soförnek (vejemnek), hogy merre menjünk és hogy érjünk ki a 6-os útra, Pécsre mentünk, de végül oda is érkeztünk.

Mese így, mese úgy, nekünk utunk jól sikerült. Kivéve a visszautazást, amikor Bp központjából nem találtuk meg azt a sávot, ami a repülötérre vitt volna ki. Végül azt is megtaláltuk, de az egy másik élmény.

PS: U-fordulás a zsinagóga közelében és a Nemzeti Múzeum után a baloldali sáv visz az Üllöi útra és a repülötérre.

 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 14:09   
Autóbérlés kapcsán - 11 órakor mintegy féltucatnyi ezzel foglalkozó cégnek írtam, az autóbérlés kifejezésre kerestem a google.com oldalon, az első oldalon megjelent találatokat vettem figyelembe. Közülük mintegy négyen rendelkeztek külön online felülettel, amely azonnali foglalást tesz lehetővé.

A levelemben az alábbi kérdéseket tettem fel:

"Egy ismerősőm foglalna gépkocsit...

...tájékoztassan, minnél előbb: milyen típusok lehetségesek, milyen árak, hogyan lehet fizetni (hitelkártyás fizetés, online fizetés), milyen iratok szükségesek, megoldható-e, hogy a repülőtéren a gép érkezése időpontjában várja őt a kocsi, illetve tájékoztatót kérek."

Az első válasz két órával a levelem után érkezett, íme:


Tisztelt Simon Hunor!

Köszönettel vettük rendelését, melyre az alábbi ajánlatot tudjuk tenni:


Sajnos mivel nem küldött se időpontot se konkrét időtartamot, nem tudok Önnek kalkulációt készíteni. Kérem tekintse meg honlapunkat az árakért illetve a kaució értékéért vagy küldjön egy hozzávetőleges időtartamot. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák az ÁFÁ-t

Választahtó modelljeink: Suzuki Swift(kat. „B” ), Toyota Yaris, VW Polo(06.07-től), Hyundai Accent (kat „ C” ), Toyota Corolla, Suzuki SX4 ( 06.08-tól) (kat „D”)


A bérleti díj tartalma:

- Kötelező és a casco biztosítás 10% minimum 100.000,- Ft önrésszel,
- Korlátlan határátlépés Európa bármely országába
- Másodsofőr lehetősége,
- Napi 100 km ingyenesen megtehető út. A többletkilométer díja 20,- Ft +áfa, mely összeg azonban nem lehet több napi 4 000 Ft+áfánál (tehát a maximum díj, a „korlátlan km használat napi díja” is 4 000,- Ft+áfa.)

A bérleti díj előre fizetendő akár készpénzben akár bankkártyával.


Amennyiben kiszállításra tart igényt Budapest területére vagy a Ferihegyi repülőtérre, munkaidőben bruttó 5.000,- Ft, munkaidőn túl bruttó 10.000,- Ft alkalmanként.

Ebben az esetben kérem, küldje el a pontos szállítási címet.


A kaució kategóriától függően 150.000,- tól 400.000 Ft, amelyet bankkártyán vagy hitelkártyán foglalunk le (előengedélyezés), a bérleti időszak végén ezt az összeget elengedjük, amelynek az átfutási ideje 2-3 nap, a bankok egymás közti kommunikációjától függően.

Az autó hétfőtől-péntekig 9-16h30 között vehető át a Budapest, II. ker. Törökvész út 87-91. szám alatt a Rózsadomb Center V. emeletén található irodánkban

Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 9-17 óráig, amennyiben munkaidőn kívül kívánja átvenni az autót úgy a tovább nyitva tartásért 5 000,- Ft többlet költséget számolunk fel.

A bérléshez szükséges: érvényes bankkártya vagy hitelkártya, személyigazolvány, lakcímkártya vagy útlevél és a jogosítvány. Ha az autó átvétele nem az irodában történik, akkor ezen okiratok fénymásolataira, valamint egy érvényes bankkártya vagy hitelkártya adataira ( hosszú számsor, lejárati dátum, a hátoldalon, az aláírási csíkon lévő számsor utolsó 3 számjegye, kibocsátó bank, kártyatípus) van szükségünk.

Az autó lefoglalásához az Ön bankkártya adataira.

Amennyiben lehetséges kérem, mielőbb jelezzen vissza, ha foglalni kívánja az autót.. Előre is köszönöm.

Várom válaszát!


Nagy Eszter
... Autorent

 
 Ferencz Zsuzsanna  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 12:38   
Frédikém, nem is az a célja, sőt.
 
 Fredi  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 10:02   
Hát bizony amit Lajoma mesél nem teszik számomra vonzóbbá Magyarországot!
 
 hunor  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 09:36   
2007-06-05 06:54, lajoma:
-

Semmiképpen sem látom az összefüggést Magyarország vonzósága (kinek miért), és aközött, hogy Lajoma nem tud egy hét alatt napi 3-4 óra időráfordítással autót bérelni.

Hunor


 
 lajoma  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-05 06:54   
Hello mindenkinek!
Regen nem voltam itt, de most ugy ereztem, hogy ujra be kell tolnom az orromat a magyar weboldalra. Hogy miert? Mindjart elmeselem.
Egy kis tortenetet mondok el. Lehet hogy sok tanulsag nem lesz belole, de hatha valaki megerti, hogy mire akarok kilyukadni.
Tortent, hogy Magyarorszagra kell mennem. A csaladommal egyutt. Elinteztem a repulojegyeket, ami viszonylag egyszeru volt New York-ban. Aztan jott a feketeleves. Ebben a motorizalt tarsadalomban nem nagyon tud az ember megmozdulni auto nelkul, kulonosen, ha nem sok ideje van. Szoval gondoltam, erositsuk a magyar gazdasagot es bereljunk autot egy magyar cegtol. Az interneten sok magyar ceget lehet talalni, amelyek autoberlessel foglalkoznak. Szoval uccu neki, bereljunk autot egy magyar cegtol, es ne erositsuk a rothado amerikai kapitalizmust. Igen,de nagyon sok meglepetes ert. Eloszor is, amely autokat reklamoznak az interneten, az altalaban nem talalhato a cegeknel. Masodszor, amikor arajanlatot ker az ember, nem nagyon tudnak adni valaszt. Szoval elfelejtettem az intenetet, es elkezdtem hivogatni a cegeket. Kepzeljetek, 5-6 napon keresztul napi 3-4 ora. Mennyi lesz a telefonszamlam, meg nem tudom, de lehet, hogy ezert az osszegert mar autot berelhetek egy hetre. Szoval olyan dolgok tortentek, hogy hivom a telefonszamot es egy maganlakas jelentkezik. Egy kb 14-15 eves kislany veszi fel a telefont, aki azt se tudja, hogy ki kivel van. Aztan sikerult elernem egy cegtulajdonost, aki azt mondta, hogy most semmit sem tud mondani, mert vezet es ez a mobiltelefonja. Rendben van, megertem, nem akarok szerencsetlenseget okozni. Szoval megbeszeltuk, hogy kuldok egy e-mailt es 24 oran belul valaszolnak. Vartam 4 napig. Semmi. Aztan ujra felhivtam a "ceg" vezeto urat, hogy mi van a valasszal. 3 nap utan elertem. Ekkor mar tulajdonkeppen sejtettem, hogy kevesebb eselyem lesz berelni magyar cegektol autot, mint Szalasinak a nepbirosag elott. De azert meg egy utolso probalkozast megengedtem. Eredmeny semmi. Aztan ebbol elegem lett. Felhivtam a Hertzet, es csoda tortent. Kb 15 perc utan megvolt a rezervaciom az autora. Olyasmi auto, amit kertem, olyan arkategoria, amire szamitottam, szoval minden ment mint a karikacsapas. Ennek ellenere elkertem a magyar kapcsolatuk telefonszamat, hogy biztos legyek a dologban. Felhivtam a magyar kapcsolatukat masnap. Bemondom a foglalasi kodomat, a nevemet stb... Hm. Egy kis gond volt. Nem talaltak a foglalasomat. Ujra telefon a Hertznek. Nem ertik, hogy mi tortent. Ujra telefon a magyar kapcsolatnak. Vegul is megtalaltak. A gond, hogy egy luxus autot kertem. A tortenet folytatasa. Csak osszehasonlitas miatt. 6 honappal ezelott Bangkokban voltam. A repulorol rendeltem egy autot. Amikor leszalltam, az auto ott vart. Olyan, amilyent kertem. Nem tellett napokba, es nem kellett beszelnem kb 20-25 emberrel. Hm. Erdekes. Ezek szerint az Europai Unio nem sok elorehaladast hozott Magyarorszagnak. Szoval miert is vonzo Magyarorszag? Es ez csak egy pelda a sok kozul. Valaszt nem varok senkitol, kulonosen azoktol, akik elvakult magyarsagtudatukban nem latjak, hogy hova jutott az orszag. Csak egy kis izelito a nagy magyarsagunkrol.

 
 amadeus  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-04 20:42   
2007-06-04 20:37, bobo.2006:
Na, lássa!

 
 bobo.2006  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-04 20:37   
sehogy
 
 amadeus  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-04 20:23   
2007-05-31 18:33, bobo.2006:
..Eszakrajna Veszfalia tartomany..

Az Nordrhein-Westfalen, Te!
Kiváncsi lennék rá, hogy fordítod Borsod-Abaúj-Zemplén megyét németre!?

 
 bazsi55  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-04 18:44   
Tegnap meghallgattam egy ismert antropológus előadását a globalizációról.

Azért az vicces volt, ahogy Rostockban a globalizáció-ellenes tüntetők a McDoofban Coca Colát ittak a Big Mac-re

 
 Ferencz Zsuzsanna  módosítás |   válasz erre |   profil |  2007-06-03 04:43   
Tegnap meghallgattam egy ismert antropológus előadását a globalizációról. Azt állította, hogy ez nem jelent uniformizálást, mivel az embereknek szükségük van a különbségekre. Szerinte tehát a "nagy" különbségek (faj, kultúra stb) helyét átveszik az egyes emberek (családtagok, szomszédok) közötti különbségek.
 
Ugrás a ( előző lap 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 következő lap )
Új topik indítása   Üzenet küldése




Irjon nekünk! - Impresszum - Médiaajánlat - Súgó