2018. december 16. Címlapra!
[Regisztráció]  [Profil szerkesztése]  [Beállítások szerkesztése]  [Keresés]
[Magánüzenetek]  [Felhasználók listája [Bejelentkezés]
MagyarOnline.net Fórumok >> Hollandia >> Holland nyelvtanítás magyar anyanyelvűeknek!
Új topik indítása   Üzenet küldése
Ugrás a ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 következő lap )
 Anita79  módosítás |   válasz erre |   profil |  2017-03-16 22:23   
Sziasztok,

Apeldoorn kornyeken esetleg valaki ismer jo holland tanart? Tanfolyamra mar jartam,de a beszed elekzdese meg mindig gondot okoz, ehhez kersek segitseget.

Kosoznom

via Skype  módosítás |   válasz erre |   profil |  2016-11-09 19:42   
Szia Ildi!
Amennyiben még aktuális, szívesen segítek neked a holland nyelvtanulásban. Gyakorlott tanár vagyok, Zoetermeerben lakom.
email: holland.via.skype@gmail.com

Kakuk Ildikó  módosítás |   válasz erre |   profil |  2016-07-21 09:47   
Sziasztok!
Holladiában és azon belül Zoetermeerben keresek olyan magyar honfitársat aki szivesen foglalkozni a holland nyelv tanításával és gyakorlásával.Minden lehetőség érdekel.
Köszönöm:Ildi

via Skype  módosítás |   válasz erre |   profil |  2015-07-09 12:31   
25 éve Hollandiában élő, nagy gyakorlattal rendelkező magyartanár Skype-on keresztül holland nyelvű társalgási órákat vállal.
(Személyesen, háznál is lehetséges, Hága környéke)
Kezdő, haladó, középhaladó szint, a tanuló saját anyagát felhasználva!

Hangsúly: helyes kiejtés + beszédcentrikusság

Kedvező óradíjak!

További infó: holland.via.skype@gmail.com

GreatArter  módosítás |   válasz erre |   profil |  2012-12-02 11:10   
Sziasztok!

Breda környékén keresek flexibilis holland nyelvtanárt/nyelvtanfolyamot.
E-mail címem :

egyre.kevesebb.az.ember(kukac)vipmail.hu

Válaszotokat várom !

csikkahajhaj  módosítás |   válasz erre |   profil |  2012-10-16 21:29   
Aloha,

"tanitva tanulsz" - native speaker-nek mondanak. Hilversumban/mellett lakom. (Amsterdamtol 25km).